DOĞUM YILI YAZIN
GİRİŞ

Partnerinize Oral Seks Nasıl Yapılır

Partnerinizi Mest Edecek Bir Oral Seks Nasıl Yapılır?



Vibratör DildoAnal ÜrünlerFantezi İç GiyimFetişh BdsmGay Sex ShopOrgazm ÜrünleriBayanlar İçinErkekler İçinBelden Bağlamalı

Kadınlar İçin

tavsiye-1: geciktirici sürülmüş pipiye yapmayın, ağzınız şişme bebek ağzı gibi oluyor ve dudaklarını hissetmiyorsun, berbat bir şey. geciktirici süren adamı da şutlayın zaten.

tavsiye-2: adam boşalırken merakla bakma evladım, kenara çekil, bebeler göze kaçtığında kızarıklık ve yanma yapıyor. bekareti bozulan gözü bol suyla yıkayın.

tavsiye-3: rabbim sana 1 ağız vermişse, 2 de el vermiş. onları da işin içine dahil et. odun gibi durma. 

tavsiye-4: su bazlı lubricant kullanın, hazzı ikiye katlayın. ehe. 

tavsiye-5: prezervatifin üzerinden yapmayın, tavukçuda dönen şişte kızaran piliçleri camdan yalamak gibi bir şey bu, komik olursunuz.

tavsiye-6: kıldır, tüydür, kokudur, bunlara takılmayın... adamın işediği yer ağzındayken gerisi teferruattır çocuğum... ha gönül ister ki, önce bi duş yapılsın, o zaman nefis olur bak.


tavsiye-7: bütün dişlerinizi söktürün (şaka lan şaka, söktürmeseniz bile hassas bi noktaya temas ettiğinizi unutmayın, yazık ona).

tavsiye-8: "ama muzla denediğimde daha da alabiliyordum" diye düşünüp köküne kadar almaya çalışmayın, öğürmek sexy değildir. 

tavsiye-9: kırmızı ojeleri ve dudaklarınızın aldığı şekli adamın görmesine izin verin, bundan tuhaf bir zevk alıyorlar. henüz çözülemedi.

tavsiye-10: adamın uyumadığından emin olun, arada dürtükleyin, ses falan çıkarsın. 

tavsiye-11: adam çok sarhoşsa hiç uğraşmayın, emeğinize yazık, uyusun pezevenk! 

tavsiye-12: arada sırada tükürün ama bu, ne sizi kaşar yapar ne de adamı rocco, fazla gaza gelmeyin, dozunda bırakın. 

tavsiye-13: sakız çiğnerken, sigara içerken yapmayın (işte bu sizi kaşar yapabilir, komodinin üzerinde para bulursanız, şaşırmayın. beni arayın alışverişe çıkalım).

tavsiye-14: öpmeyin. öpmeyin. öpmeyin. (komik olur)

tavsiye-15: pipinin alt kısmını arada sırada ağzınıza, dilinize vurun, korkmayın. 

tavsiye-16: adamı parmaklamaya çalışmayın. her kuşun eti yenmez. aranızda bunu yapanlar var, biliyorum!

tavsiye-17: sadece pipiyle ilgilenmeyin, alt kattaki 2 yetimi de unutmayın. 

tavsiye-18: bir diliniz olduğunu unutmayın, sadece dudaklarınızla çalışmayın. biraz çaba canım aaa... 

tavsiye-19: alttaki 2 yetimi pipetle çamlıca gazoz içer gibi emmeyin, canları acıyor, dozunda bırakın. 

tavsiye-20: "kadınım" deyip bunları şu anda öğreniyorsanız, cinsel organınızı kontrol edin, erkek olabilirsiniz... 

tavsiye-21: bu tavsiyeleri bi yere kopyalayın, kafam atarsa hepsini silebilirim. 

tavsiye-22: adam başınızı bastırabilir, saçınızı çekebilir, canınız yandı diye hırsınızı pipiden çıkarmayın. sakin olun. 

tavsiye-23: eğer iğrenecekseniz, ağzınıza boşalmamasını en başta söyleyin, hedefi en başta belirleyin. (bkz: tavsiye-2) 

tavsiye-24: "bitse de gitsek" havası vermeyin, elinizden bıraktığınız an başka bi kadın kapacakmış gibi hırslı olun... 

tavsiye-25: boşaltmadan bırakmayın. eğer bırakacaksanız kafasına sıkıp bırakın daha iyi (do you know kasık ağrısı bebeğim?).

tavsiye-26: yutmaya iğreniyorsanız, miniklerin tadını tatlı hale getiren yiyecekler mevcut, onlardan yedirin. 

tavsiye-27: tüm bunlara rağmen beceremiyorsanız, uzatmayın, lezbiyensiniz demektir. tebrikler...

tavsiye-28: oral sex'ten sonra öpüşmeye zorlamayın, herkes yapmaz, hele ağzınıza boşalınmışsa... yine de öpüşen bir sevgiliniz varsa, kıymetini bilin. ayrılırsanız numaramı verin.

tavsiye-29: pipi başı ayrı özen ister, özellikle başın altındaki kısmı dille uyarmak size 1.000 yıldız puan kazandırır. 

tavsiye-30: her erkek ağza boşalmaktan hoşlanır, buna izin verdiğiniz adam, kendini "özel" hissedecektir, unutmayın. 

tavsiye-31: 31'le destekleyin (bkz: tavsiye-4).

tavsiye-32: buraya kadar okuduklarınızla mideniz kalktıysa, hiç uğraşmayın, başka şeylere dönün. 

tavsiye-33: pipi ağızdayken, arada sırada adamın gözlerinin içine bakın ve gülümseyin ama pörtlemiş gözlerle bakmayın, itici olursunuz. hele makyaj falan gitmiş, gözünüzden yaş gelmiş, sümüğünüz akmış, şaftınız kaymışsa hiç bakmayın!

tavsiye-34: gay porno izleyin. çok şey öğreneceksiniz. ne de olsa erkeğin dilinden en iyi anlayan yine bir erkektir (valla bak). 

tavsiye-35: sadece yatar vaziyette yapmayın, adam ayaktayken de deneyin, bu yapan için de çok daha kolay ve hem değişiklikler iyidir. 

tavsiye-36: saçlarınızı adamın tutmasına izin verin, hakimiyetin onda olduğu hissi hazzı arttıracaktır. 

tavsiye-37: takıları ve özellikle kolyelerinizi çıkarın. 

tavsiye-38: kısa tutmayın, çok da abartmayın. sonraki aşamaya geçilecekse 10 dk. iyidir, geçilmeyecekse (bkz: tavsiye 25).

tavsiye-39: konuşmayın (ozomo boşolmo), espri ve yorum yapmayın, özellikle ağzınız doluyken. ha bamyaysa şarkı bile söyleyebilirsiniz, onu bilemem.

tavsiye-40: 40 tavsiyenin hepsini uygulamaya çalışmayın, en az 5 tanesini çok iyi yapın o da yeter.

Erkekler İçin


tavsiye-1: öncelikle kadının nabzı atıyor mu, bi kontrol edin (çok acımasız başladım lan).

tavsiye-2: nabız atıyor ve partneriniz nefes alıyorsa, oral sex'in en güzel başlangıç noktasının dudaklar olduğunu hatırlayın. öpüşün bebeğim, öpüşmekten yorulmayın, ama dozunda bırakın her şeyi, abartmayın. sihirli cümle: güzel öpüşen adamın kötü oral sex yapması mümkün değildir! kapiş?

tavsiye-3: dudakları somurma, bu insanın bi anası-babası, mahalle bakkalı var. "şordon 2 pokot mokorno" diye alışveriş yapmayı kimse istemez. sakin ol, dilini vidanjör gibi kullanma.

tavsiye-4: eller! eller! eller! (bu sadece bir yıldırım gürses şarkısı değildir) ellerini kullan, o ellerin bacak arasına indiği an var ya, işte o anki o titremeyi hissettirmelisin karşı tarafa. gerisi tırt bebeğim.

tavsiye-5: partnerini tanı! bak bu çok önemli. hatta neredeyse en önemlisi. tanı derken, adını bilmediğin kadınlara yap demiyoruz, anladın sen onu, tanı her santimetrekaresini.

tavsiye-6: karşı tarafı tart. patates çuvalı gibi kaldır demiyorum, partnerin oral sex'ten hoşlanıyor mu, daha önce bunu konuştun mu, çünkü bazı hanım kızlarımız bundan hiç ama hiç hoşlanmazlar. sen orda ağzını felç etmekle uğraşırken hatun "hmm perdeler de kirlenmiş, bi makineye atiyim şunları" diye düşünecekse hiç başlama, hatta sen uğraşırken hatun böyle bir şey düşünüyorsa, öl lan.

tavsiye-7: eğer partner kişi, daha önceki tecrübelerinden bildiğin gibi oral sex'ten hoşlanıyorsa, başlamak için düdük çalmasını falan bekleme, çalmıyor. makul süre (10 dk. kadar) öpüştükten sonra "başlayayım mı?" ya da "ister misin?" gibi şeyler söylemeden direkt olarak eyleme koyul.

tavsiye-8: bundan zevk almasan bile sadece kadın istediği için değil kendinin de hoşuna gittiği için yaptığını karşı tarafa hissettir. e bunu da nasıl yapacağını buradan öğrenecek değilsin herhalde, akıllım?

tavsiye-9: kadının gözünün içine bak ama öyle aç, ıslak, yavru köpek gibi bakma. seksi ol, tuttuğunu kopar, "hmmfss hmfss oluyo mu?" diye sorgulamadan çalış. o bakışlar var ya o bakışlar, o göz göze gelince çakan şimşekler, ah işte onları da kat işin içine.

tavsiye-10: bırak kadın kıçını kaldırıp indirsin, sana az biraz yön versin. ben bilirim ayağı kötüdür, bilemezsin işte rezil olursun. herkesin tavrı-tarzı farklıdır, kimi kadın erkeğinin kafasını tutmaya bayılır mesela, eliyle ritmi belirler, ona izin ver.

tavsiye-11: pozisyon önemlidir, yani erkeğin duruşu. çünkü çabuk yorulabilir, bir de bazısı kollarını yatırıyorlar böyle bu sefer de boyunları ağrıyor. en güzeli koltuk kardeşim ya, kıçını kaydırıcan böyle koltukta, evet. bir de yan yatıp kafasını bi bacağın üzerine yatırmak durumu bazen adamlara az konfor sağlar, sonra hoop bi bacak hamlesiyle kaldırırsın yine, ehe.

tavsiye-12: 69 senin için olmazsa olmaz olabilir ama o kadar keyifli bir şey değildir, bi kere zor pozisyon orrayt? ayrıca hatun, o zevkin tadını tek başına çıkarmak istiyor olamaz mı? ille kendini katma ortama be adam!

tavsiye-13: burdan tüm yetkililere sesleniyorum: ısırmayın! yaaaaaaa, nasılmış öyle, "hatunlar ağzına alırken pipimizi ısırıyo yeaa, böhü :(" diye ağlamalar? çikolata değil bu güzelim, ısırmaktan vazgeç, okey? hele bir de saçma sapan yerleri hayvan gibi ısırdıkça sexy değil, komik oluyorsunuz, ona göre.

tavsiye-14: regl döneminde yapma! haa salçalı seviyorsan bilemem, takıl kafana göre.

tavsiye-15: belli bir noktada inleme sesi duyduğun zaman orda kal, yerinden ayrılma! inlemeler artıyorsa, hızlanmaya başla, kendini partnerinin tepkilerine göre ayarla.

tavsiye-16: alakasız yerlere boşa salya akıtma. haa nerelere akıtacağını söylüyoruz işte, sabırlı ol.

tavsiye-17: çılgınlar gibi hızlı sert dil darbeleriyle coşmak yerine, klitoris ya da çevresini belli aralıklarla ve uygun hızda uyarmaya çalış.

tavsiye-18: dudakları ellerinle ayır, çıkan klitorisi em, evet em, ısırma. (bkz: tavsiye-13) hatta em bırak, em bırak, em bırak... bu hareketi defalarca tekrarla, unutma bebeğim, olay klitoriste! hatta sert olan ucunda. topsuz sahada dolanıp durma, gole yönelik çalış.

tavsiye-19: ille de klitoris bulucam derdine düşme, bulamıyorsan bulmak için uğraş ama bunun için kasıp kadını atmosfer dışına atma (hmm, perdeler de kirlenmiş... hatırladın?). baktın bulamıyorsun, keyif aldığını düşündüğün diğer noktalara devam et bebeğim.

tavsiye-20: vajinaya dil sokmak orgazma ulaştırmaz, sadece yardımcı olur. çünkü vajinal orgazmın dille olması mümkün değil, ha 10 santim içeri girebilecek kadar dile sahipsen onu bilemem, bence bi doktora göster, o ne öyle be.

tavsiye-21: klitorisi bulduysan tadını çıkara çıkara takıl ve orgazm anını keyifle bekle. köfte seniiii.

tavsiye-22: tıpkı erkekler için geçerli olan ıslaklık kaynaklı uyuşma durumu kadınlara da olur, o yüzden hep aynı yere çalışmamak gerekir. dolaş abi cenneti sermiş önüne, katman katman dehliz var keşfet işte.

tavsiye-23: keşfet dedik de kat kat rulokat değil bu, sakin ol. her katı aç tamam da yavaş yap bunu. böyle çamaşır gerer gibi germe, acıyor, biliyor musun? yazık onaa.

tavsiye-24: klitorisle uğraşırkene, eller de boş durmamalı, vajinanın üzerinde gezinmeli, bacakları okşamalı, hatta ulaşabilirse göğüs uçlarıyla oynamalı, göğüsleri avuçlamalı falan. butlara yapılan elle müdahaleler hoştur. bacakları kavramak, butları okşamak, sıkmak boşlanmamalıdır.

tavsiye-25: koku önemlidir. sende de taşak kokusu var şimdi, beni konuşturma ama kadınlar bazen genital sıvılarının koktuğunu veya kötü tadı olduğunu falan düşünür, bu da konsantrasyonu bozar, utançtan olaya odaklanamayabilir, "bitsin artıkkkk" diye tırnaklarını avuçlarına geçirebilir. o yüzden asıl önemli olan ona kendini kraliçe gibi hissettirmektir. hatta tüm tavsiyeler arasında en önemlisi bu evet, bunda karar kıldım. karşında kraliçe elizabeth varmış gibi düşün ahahah... tamam örnek kötü olabilir ama en azından treat her like a lady (ona bir leydi gibi davran) bebeğim.

tavsiye-26: ee tabi, öncesinde bir duştur, bir hamamdır, bir jakuzi sefasıdır, fena olmaz, temizlik açısından. jakuzili eve taşının. (oha)

tavsiye-27: kukuyu öpmeyin bence... komik yani.

tavsiye-28: birleşme sırasında bir taraf orgazm olduysa ama öteki taraf olmadıysa veya vajina bir türlü ıslanmıyorsa çeşitli sex oyuncakları kullanılabilir. ee tabi bu çiftin karşılıklı anlaşmasına bağlı bir şey, bir dildo ya da vibratör başucundaki çekmecede yer alsa fena olmaz. "ulan orda ben varken sentetik şeyi nabalım baboli?" deme işte. takviye kuvvet iyidir.

tavsiye-29: kıldır, tüydür, kokudur, bunlara takılmayın... olur öyle. ama partneriniz cidden çok kötü kokuyorsa bir hastalık belirtisi olabilir (bkz: trichomonas vaginalis) tebrikler, birlikte tedavi olmanız gerekir. kısacası hijyen önemlidir. "yardırmak" güzel de sonra götüm götüm doktorlara taşınmak da var.

tavsiye-30: kadını rahat bırak. bazısı bir müddet dokundurtmaz bile kendisine, bütün sinir uçları uyarılmış, atlar gibi her yeri seğirirken nasıl sevişmeye devam edebilir ki? bırak bir nefes alsın, sonra zaten nefesi beraber keser, dadından yenmez bi gece geçirirsiniz.

tavsiye-31: 31'le destekle. haa kimi kadın vardır, kendisine elle mastürbasyon yapılmasından hoşlanmaz, o da senin hatunu ne kadar tanıdığınla alakalı artıkın, bir şey yapamayacağız. (bkz: tavsiye-13)

tavsiye-32: bazı tavsiyeler her iki cinsiyettekiler için aynı. takılara dikkat etmek gibi. ama önemli bir ortak nokta, ağzın doluyken konuşma, saçma sapan gülme, öfleyip pöfleme. geçiştireceksen, bunu yapmak için yaratılmış adamların piyasada kol gezdiğini hatırla, gaza gel.

tavsiye-33: bunların hepsini yapmaya çalışma bebeğim, daracan kuşu gibi didinip de nefes nefese kalma. 5 tanesini iyi yapsan kâfi.

ağzınıza sağlık, afiyet olsun.

Partnerinize Oral Seks Nasıl Yapılır

Partnerinize Oral Seks Nasıl Yapılır

Partnerinize Oral Seks Nasıl Yapılır

Partnerinize Oral Seks Nasıl Yapılır
Partnerinize Oral Seks Nasıl Yapılır
seks shop istanbul

Nokta Shop Cinsel Sağlık Ürünleri
Tel : 0 545 356 96 07
WhatsApp: 0 533 302 47 67
Tel : 0 850 304 64 90
Seyrantepe Mah. Nato Caddesi No:49 D.1 Seyrantepe/İstanbul
Sex Toys Phoenixweg 69641 KS Veendam / Hollanda

Get Location: go to sex shop store address
Copyright © 2020 Nokta Shop Tüm hakları saklıdır.







İstanbul da kaliteli, güvenilir ve hızlı sex shop mağazası veya sex shop web sitesi bulamadıysanız, Sex Shop Ürünleri satışı yapan sitemiz Nokta Shop size yardımcı olacaktır.


Çağın yenilenmesi ve gelişmesi ile cinsel hayatınız da artık aktif bir hale gelmiştir. Bu durum karşısında kendinizi yetersiz buluyorsanız istanbul sex shop size yardımcı olacaktır. İnternet üzerinden kolay ve güvenilir bir şekilde alışveriş yapabilir, partnerinizi memnun edebilirsiniz.

Yalnız bir hayat sürdürüyorsanız vibratörler ya da şişme bebekler sizin tercihiniz olabilir. seks shop Tüm erotik shop ürünleri hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız; dilerseniz müşteri hizmetleri ile görüşme yapabilir dilerseniz de ürün bilgisi kısmındaki açıklamaları okuyabilirsiniz.

Dünyanızı istanbul seks shop ile kolay bir şekilde değiştirebilirsiniz.


Fantezi dünyasına ilgi duyuyorsanız hemen satın alacağınız sex shop ürünleri ile artık daha keyifli bir cinsel hayatınız olabilir.


İnsanlar cinsel hayatlarını daha da hareketli bir hale getirmeyi tercih eder olmuştur. Bunun için erotik shop gezerek farklı fantezi peşine düşmüş ve partnerlerini nasıl mutlu edeceğini düşünür olmuştur. Artık mağaza mağaza dolaşmak yerine online internet sitesi üzerinden kolay ve hızlı bir şekilde alışveriş yapabilirsiniz.

Penis geliştirme, kayganlaştırıcı, yapay vajina gibi birden fazla seçeneğin yer aldığı online seks shop sayesinde artık cinsel hayatınız daha aktif olacaktır.

Tüm illere gönderim mevcut olup istanbul sex shop konusunda detaylı bilgi alabilirsiniz. Site içerisinde yer alan canlı destek sayesinde artık tüm ürünler hakkında da bilgi edinebilirsiniz.

Fantezi dünyanız arasında kostümler de yer alıyorsa sex shop mağazasındaki kategorilerden kolayca erişim sağlayabilirsiniz.

Çağın yenilenmesi ve gelişmesi ile cinsel hayatınız da artık aktif bir hale gelmiştir. Bu durum karşısında kendinizi yetersiz buluyorsanız bostancı sex shop size yardımcı olacaktır. İnternet üzerinden kolay ve güvenilir bir şekilde alışveriş yapabilir, partnerinizi memnun edebilirsiniz.

Yalnız bir hayat sürdürüyorsanız vibratörler ya da şişme bebekler sizin tercihiniz olabilir. Tüm erotik shop ürünleri hakkında detaylı bilgi almak istiyorsanız; dilerseniz müşteri hizmetleri ile görüşme yapabilir dilerseniz de ürün bilgisi kısmındaki açıklamaları okuyabilirsiniz.

Dünyanızı sarıyer seks shop ile kolay bir şekilde değiştirebilirsiniz. Fantezi dünyasına ilgi duyuyorsanız hemen satın alacağınız sex shop ürünleri ile artık daha keyifli bir cinsel hayatınız olabilir.

Sex Shop Ataşehir, cinsel hayatını renklendirmek isteyen insanlara yönelik fantezi ürünlerinin yanı sıra cinsel sağlık ürün satışı yapan bir mağazadır. Bir başka değişle yetişkinler için tüm seks shop ürünlerini bünyesinde barındıran bir oyuncak mağazası.

Kadıköy Sex Shop, yetişkin bireylerin cinsel hayatlarını renklendirmek için aranılan tüm fantezi ürünlerini ve oyuncaklarının bünyesinde barındıran bir seks shop mağazası.
  
Bakırköy Sex Shop web sayfamızdan sipariş verdiğiniz tüm ürünler dilerseniz hediye paketi şeklinde gizlilik ilkesi dahilinde içeriği belli olmayacak şekilde siz değerli müşterilerimize çalışmış olduğumuz kargo firması üzerinden gönderilmektedir. Ödeme opsiyonlarımız arasında dilerseniz kredi kartı ile taksitli dilerseniz havale ya da kapıda ödeme seçeneklerimizden faydalanabilirsiniz.

Seks Shop Şişli’de satılan tüm ürünlerimiz Avrupa’dan ithal birinci kalite ürünlerdir ve siz değerli müşterilerimize daha iyi, kaliteli ürün ve hizmet sunmak için deneyimli kadromuz ile daima güncel ürünler sunmaktayız.

Avcılar Seks Shop web sitemizden satın almış olduğunuz ürünler içerikleri belli olmayacak şekilde gizli paket ile kargolanır. Dilerseniz adresinize teslim olur, dilerseniz kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Yakamoz Shop sitesinden kredi kartınız ile taksitli ve güvenli alışveriş yapabilir ya da Teslimatta nakit, kredi kartı ile tek çekim olarak yapabilirsiniz.

Seks Shop Beylikdüzü web sitemizden cinsel ürün satın alma işleminiz 09:00 ile 16:00 saatlerinde aynı gün kargoya teslim edilir ve ertesi iş günü ürününüz elinizde olur.

Bahçeşehir Sex Shop cinsel ürün siparişi vermek. Seks Shop en doğru adresi kaliteli hizmet www.noktashop.org 0533 302 47 67 sipariş telefonu ile 7/24 hizmetinizdeyiz.

Şişli semti ve çevresinde yaşayan müşterilerimizin dikkatine !

Tükiye’nin her yerine cinsel ürün kargo hizmeti vermekteyiz.
Dilediğiniz ürünü siz sipariş verin biz size ulaştıralım.

Esenyurt Seks Shop web sitesi olarak diğer ürün kategorilerimiz Vibratör, Realistik Vibratör, Vibratör Setler, Çatal Vibratör, Teknolojik Vibratör, Anal Vibratör, Anal Seks Ürünleri, Belden Bağlamalı Penis, Şişme Bebek, Realistik Bayan, Şişme Erkek, Suni Vajina, Fleshlight Vajinalar, Mastürbatörler, Kayganlaştırıcı, Masaj Yağları, Penis Kılıfları, Penis Büyütücü, Prezervatif, Orgazm Ürünleri, Fantezi Ürünler, Fetiş Ürünler, İç Giyim, Erotik mevcuttur.
  

Nokta Shop uzman kadromuz ve uzun yıllardır sektördeki deneyimimizden kaynaklı sizlere 7/24 en iyi hizmeti sunmak için www.noktashop.org sitemizden ve 0533 302 47 67 sipariş hattından bizlere ulaşabilirsiniz.


Hesaplı, Güvenilir, Kaliteli ve Hızlı alışverişin adresi Nokta Shop keyifli alışverişler diler.

Welcome to Nokta Buca Sex shop

At My Nokta Shop, we're proud to offer you the best in service. Browse our huge collection of 3,000+ quality-made sex toys from Vibrators to Dildos. You'll find the one that gives you (and your partner) lip-biting pleasure! Don't know where to start? Click on some of our best collections below to start browsing!

Nokta Sex Shop'a Hoşgeldiniz

Yetişkinlere Özel Cinsel Oyuncak Alışverişi İçin En Güvenilir Site Nokta Konak Sex Shop en iyi fiyatlarla en kaliteli yetişkin oyuncaklarını sizler için özenle seçiyoruz,3 Milyondan fazla inceleme ve sayısız mutlu müşterileri ile 12 yıldır 7/24 hizmetinizdeyiz.

Sex Shop Istanbul is an online sex shop where fantasy products and sex toys are sold for people who want to add different pleasure and excitement to color their sexual vibratör life or sex life.

Sex Toys for Couples

Why browse alone when you can shop with your partner? Explore each other's sexual desires with our tremendous assortment of sex toys for couples. Take foreplay to a new level with Remote Control Vibrators. Try role reversal fun with Couples Strap Ons. Or discover new sexual positions from different angles with Sex Swings and Furniture. Heighten your relationship with thrilling toys and experience sensual orgasms together with intimate pleasure!

Vibratör

Dildo - Toys

Whether your solo or with a partner, vibrators are a must-have in the bedroom. If you need something small and discreet to hide from prying eyes, check out our collection of Discreet Vibrators. If you're a couple looking to spice things up, check our our Couples Vibrators. Find your G-spot with our G-Spot Vibrators, or get super intense clitoral stimulation with our Rabbit Vibrators. Browse our huge collection of vibes and find the one that's right for you!

Sex Toys for Men

Male sex toys deliver all pleasure all the time - for you and your partner. Discover the world’s best-selling male masturbators from Fleshlight and TENGA, pick a penis pump to get harder for longer, and explore the hidden depths of prostate play and full-body orgasms.

Anal Sex Toys

Discover the hidden delights of anal play with anal sex toys in all shapes and sizes. Take your first steps with beginners anal tools before moving on to advanced play with anal beads, anal dildo and prostate toys

Strap Ons & Harnesses

We have a wide range of Strap Ons for you to enjoy together. Whether you’re looking for a harness, a complete kit or a strap-on dildo - we have it covered. For those with experience, a strapless strap-on can be a great way of doubling the pleasure.

Gay Sex Toys for Men

Discover the best gay sex toys for men at Lovehoney, including everything from Fleshjacks and other strokers to anal dildos, cock toys and condoms and lubes. Sex Shop İstanbul, cinsel hayatını renklendirmek isteyen insanlara yönelik fantezi ürünlerinin satıldığı mağazadır.

sex toys for

istanbul adult toys

nokta sex shop

Bir başka değişle yetişkinler için oyuncak mağazası.

Etiler Sex Shop, cinsel hayatını renk katmak isteyen cinsel tercihleri faretmeksizin sex oyuncakları vibratör, şişme bebek, şişme kadın, şişme manken, yapay vajina, suni vajina, jartiyer, erotik çamaşır, beşiktaş sex shop, kelepçe, kırbaç, fantezi ürünnlerinin satıldığı mağazadır. İstanbul sex shop online web satış mağazamızda cinsel tercihiniz ne yönde olursa olsun ilginizi çekecek çok fazla erotik ürün ve seks oyuncakları bulunuyor.

Vibratör kullanan var mı ?

Eşim çok yeteneksiz isteksiz ben cinsellik yaşamım açısından madur durumdayım, bu konuyu bir çok kez açmama rağmen anlayışlı olmadı üstelik problemli olan kadın oldum, şu gerçekki adamdan cinsel yönden bana hayır yok.
Bende vibratör kullanmayı düşünüyorum titreşimli vibratör alıcam bi zararı olur mu?

Vibratör Dildo Kullanan Kadınlar Anlatıyor

Vibratör veya dildo, realistik titreşimli penis (dildo) alarak sex hayatına farklılıklar değişik zevkler ve hazzı tatmak isteyen kadınlar vibratör veya dildo için akıllarında bazı soru ve kaygılar vardır. Çoğu bayan, vibratör, dildo veya sex oyuncaklarını seks hayatlarına, yatak odalarına almadan önce, vibratör, dildo kullanan yakın arkadaşlarından bilgi ve görüş alıyorlar. Ancak bu konu herkesle her yerde sorulacak bir şey olmadığından, internet yorumları daha belirleyici ve yol göstericidir.

www.noktashop.org İstanbul tüm ilçelerine ve tüm türkiyeye sex shop hizmeti vermektedir online web mağazamızdan telefon, canlı destek, whatsapp, sms yada site üzerinden online sipariş verebilir istediğiniz ilginizi çeken ürünlere sahip olabilmeniz çok kolay. Kapıda ödeme, kargoda ödeme kolaylığı, online kredi kartı ödeme (3D secure) taksit avantajı ile ürün teslimatı yapılır. İstanbul erotik shop Türkiye'nin en güvenilir ve büyük istanbul sex shop mağazamız en kaliteli markalar lisanslı ithal cinsel ürünleri, en uygun fiyatlar ile sizlere sunuyor. Nokta sex shop online web satış mağazamız yaklaşık 10 yıldır sex oyuncakları satmaktadır.

Vibratör nasıl kullanılır ?

Yapılan araştırmalara göre kadınların neredeyse yarısı vibratör çubuğu sadece klitorislerini uyarmak maksadı ile kullanmakta, bu nedenle klitoral orgazm yaşamakta ancak vajinal orgazma ulaşamamaktadır. Bu araştırmaya göre kadınların vibratör kullanımı ile ilgili olarak bazı bilgi eksiklikleri bulunmaktadır.

Öncelikle şayet vibratör kullanacak kadın evli ise ve partneri ile beraber kullanacak ise belden bağlamalı olan vibratörler tercih edilmelidir. Kadın kendisi kullanacak ise ve daha önce bir vibratör kullanma deneyimi yaşamamış ise kullanılacak olan vibratör penise benzer görünümde ve dokuda olmalıdır. Herhangi bir sexshop gezildiğinde çok çeşitli vibratör ve dildoların kullanılabilmesinin mümkün olduğu görülecektir. En iyi kullanım için sexshop mağazasındaki satış danışmanı ile konuşmaktan çekinilmemesi gerekmektedir. İstanbul sex shop mağazamız sağlıklı ürünler, lisanslı seks oyuncakları uzman ekibiyle hizmet anlayışına 2001 yılından bu güne hizmet vermektedir, çeşitli cinsel sağlık ürünlerini ithal eden 2500 civarında ürünü portföyünde bulunduran seks shop ürünlerinin satışını yapan nokta shop, ziyaretçi ve müşterilerinin sürekli farklı istekleri doğrutulsunda cevap verebilmek için kendini sürekli yenilemekte ve gelişen teknolojiyi takip eden kendinin yenilemeye devam etmekter.

İstanbul sex shop mağazasında her türlü cinsel yaşam için ihtiyaç ve sex fantezi ürünlerini bulabilmeniz mümkün.
Özellikle çiftlerin daha çok ilgi duyduğu yetişkin seks oyuncakları olarak bilinen orgazm ve cinsel yaşamınızı daima canlı tutan dildo, realistik penis, anal vibratör, modern vibratör, realistik titreşimli vibratör modellerinin ön plana çıkan ürünlerdir.

İstanbul seks shop online web mağazasıdır, güvenilir, orjinal sex oyuncakları, dünya markalarını bünyesinde bulunduran sektörün lideri en güvenli sex shop mağazası. Kapıda ödeme kolaylığı, online kredi kartı (3D), kargoda ödeme ile tüm seks shop ürünleri sipariş verebilirsiniz.

İstanbul merkezli olan Nokta Shop sex shop mağazasında tüm ürünlerimiz orjinal yasal ve sağlığınız için uygundur. İstanbul sınırları içinde motorlu kurye hizmeti hızlı teslimat yapılır. Türkiye geneline teslimatlar il ve ilçenize göre 1-2 gün sürebilir.

Vibratör Dildo noktashop.org'da. Vibratör Dildo modelleri, vibratör dildo markaları, seçenekleri, özellikleri ve en uygun fiyatları noktashop.org'da sizi bekliyor! Titreşimli Realistik Penis Büyük Boy Penis Vibratör Dildo Çeşitleri, En Kaliteli ve En Teknolojik Vibratörler, Zenci Vibratörler, Teknolojik Vibratörler, Realistik ... Vibratörler ve dildo uygun fiyat ve indirim fırsatlarıyla burada. Tıkla, en ucuz vibratör ve dildo fiyatları ayağına gelsin.

Vibratör nedir ?

Vibratörden daha fazla zevk almanın yolları nelerdir?
Vibratör ne demek, dildo ne demek? Vibratör ve dildo arasında ne fark var?
Kadınlar ve evli çiftler için en iyi vibratörler hangileri ve neden ?
Bakire bir kız vibratör kullanabilir mi,kızların vibratör kullanmasının sakıncası var mı?
Hazırsanız ,tamamen bilimsel çalışmalar,anketler ve erotik shop ürün tercihlerine göre derlediğim yazıya başlayalım;

Realistic Dildo Vibrators

Designed to deliver the lifelike feel of a real penis, realistic dildo vibrators are often detailed with veins, a glans and balls. Some are realistic in feel and shape but brightly colored and glittery, while others feel and look like real skin.
Many of the ultra-realistic vibrators are shaped from the penises of famous porn stars. Whichever you prefer, you’re guaranteed realistic sex stimulation but with the added bonus of extra vibration. Take a look at our helpful How to Choose A Realistic Dildo if you need a little direction.

Vibrators

On your own or with a partner, a vibrator makes it so much easier to reach orgasm. Browse our collection of best-selling sex toys for women and read customer reviews to help you pick the best women's vibrator. Not sure which sex toy to choose? Read our How to Choose the Perfect Vibrator guide for more tips on how to pick the best sex toy for you.

Best Vibrators

Discover the best vibrators here, or why not try using our Vibrator Finder?. Here you can narrow down your selection to find exactly what you're looking for.
Still not sure which to choose? Check out our guide on How to Choose the Perfect Vibrator to get started.

Male Sex Toys

Male sex toys deliver all pleasure all the time - for you and your partner. Discover the world’s best-selling male masturbators from Fleshlight and TENGA, pick a penis pump to get harder for longer, and explore the hidden depths of prostate play and full-body orgasms. Our Male Sex Toy Guides help you choose the right toy.

Dildos

Buy dildos discreetly online from Lovehoney. Discover the biggest range of the best dildos, from small dildos for beginners to large dildos and realistic dildos for an authentic, totally fulfilling experience. Try a glass dildo or metal dildo for exciting temperature play, or add a new dimension to your play with a harness dildo.

Anal Sex Toys

Discover the hidden delights of anal play with toys in all shapes and sizes. Take your first steps with beginners anal tools before moving on to advance play with anal beads, anal dildos and prostate toys. New to anal sex? Our guides turn “Eh?” into “Aha!”.

Strap Ons

We have a wide range of Strap Ons for you to enjoy together. Whether you’re looking for a harness, a complete kit or a strap-on dildo - we have it covered. For those with experience, a double strap-on can be a great way of ensuring mutual pleasure. Check out our Strap-On Guides to help you with your shared pleasure quest.

Sex Toys

Discover sex toys to bring fun to your sex life and new ways to play with your partner. At Lovehoney you can browse the very best selection of adult toys and shop with confidence, as everything comes with a 1-year product guarantee.

Rabbit Vibrators

The original rabbit vibrator was made famous by Sex and the City - it's the sex toy no girl should be without. All rabbit vibrators have a clitoral stimulator and shaft for intense blended orgasms.
Lovehoney's Happy Rabbit Vibrators have revolutionised the rabbit sex toy: they're rechargeable, super-quiet and made of luxury, body-safe silicone. With 3 whisper quiet yet powerful motors, the Happy Rabbit vibes provide a whole new experience high-street rabbit vibrators can't reach.

Bondage Sex Toys

Discover the daring delights of tie-up-and-tease bondage play. Whether you're a bondage beginner or a Shibari expert, we have a full range of handcuffs and restraints, as well as spankers, ticklers and floggers for painful pleasure.

sex shop

Male sex toys deliver all pleasure all the time - for you and your partner. Discover the world’s best-selling male masturbators from Fleshlight and TENGA, pick a penis pump to get harder for longer, and explore the hidden depths of prostate play and full-body orgasms.

vibratör ve dildo

sex toys

Discover the best gay sex toys for men at Lovehoney, including everything from Fleshjacks and other strokers to anal dildos, cock toys and condoms and lubes.

Strap Ons & Harnesses

We have a wide range of Strap Ons for you to enjoy together. Whether you’re looking for a harness, a complete kit or a strap-on dildo - we have it covered. For those with experience, a double strap-on can be a great way of ensuring mutual pleasure.

sex toys

seks shop

istanbul sex shop

seks shop | sex shop | seks shop | sex shop istanbul | vibratör | erotik shop | vibratör | vibratör | vibratör | izmir sex shop | izmir sex shop | ankara sex shop | ankara sex shop | antalya sex shop | antalya sex shop